torsdag 2 juli 2009

sommaren börjar att ge oss av sitt överflöd

Idag låg äntligen mitt paket med närbildslinsen och vips var jag tvungen att krypa omkring ute i trädgården och testa.För några år sedan köpte jag en ljusgul lilja och en orange i en livsmedelsaffär. Liljorna kommer upp varje år och blir bara fler och fler.
När kvällssolen skuggar liljan så blir det fantastiska skiftningar.
I våras köpte vi två klematis som vi satte på framsidan, en randig och så den här.
Enligt bilden på plantan ska den vara mörkröd, och min tanke var att tillsammans med den randiga i vitt och mörkrött så ska det bli riktigt fint.
Nu hoppas jag att den randiga går åt lila den med.

1 kommentar:

  1. Snygga bilder blev det..... kul o kunna komma riktigt nära, det finns så många detaljer som man knapt ser innan man får in bilden i datorn.
    Hoppas du har det riktigt gôtt i värmen
    Nina

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar spår efter dig