söndag 14 juni 2009

Min egen trädgårdsbok

Jag fyller år idag och i present av min son och hans tjej fick jag en trädgårdsbok som kommer göra, att jag kanske kan komma ihåg vad jag satt och var det sitter.
Den har underbara bilder och små texter som , min trädgård, planering & inspiration,året runt och en del annat.
Härligt nu kan jag skriva in när det bar frukt om fröet tar sig eller hur jag gjorde,mm.
Vilken känsla att sitta där i vinter och kika i boken, och med mitt teflon minne sitter den presenten exakt rätt!

3 kommentarer:

  1. Kul present! Hur var det på Botaniska? /Anette

    SvaraRadera
  2. Grattis!!! Vilken bra present du fick.

    SvaraRadera
  3. Grattis på din dag.Förra året har jag för mig att jag tog kort på min pion och skicka i ett mms till dig men i år har den inte slått ut än så det får bli en hälsning här på bloggen.

    Fin present. Jag har inte det problemet med att komma ihåg vad jag har satt i år. För det enda som kommer upp i mina land är ogräs. I salladslandet-ogräs, i rädislandet-ogräs, i morotslandet-ogräs...jäkla pallkrageodling till att få ogräset att trivas.

    Ha det bra nu.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar spår efter dig