lördag 24 april 2010

Vi jobbar på att få till medelhavs känsla

Lördagen har gått i växthuset och trädgårdens tema i dag.

Pysslat och donat har vi gjort för att få till den medelhavs känsla vi vill åt.
Äntligen fick jag min lilla frittalia kungsängsliljan.
En palm utanför ingången bör man ha, inser att det borde vara två.
Mycket har fått flyttat ut en del får vara ute på dagen och komma in på natten. penningträdet, oliven och agaven som dessutom fick en större kruka, mycket välbehövligt fanns inte en gnutta jord kvar.
Janne som jobbat riktigt får komma in i kväll, trotts att han älskar att sitta där och njuta.

1 kommentar:

  1. Åhhh, det ser underbart ut. Bara så du vet så är de som håller på med trädgård de som upplever mest hälsa, Så det är ett bra leverne vi lever, och jag ska föröska intala min sam¨bo att de med allra bäst hälsa är de med växthus :) Jag får ta och se det lajs nån dag när jag är i faggorna. Här hemma har jag inte ens kolllat till mina små skyddslingar i garaget, det är kanske dags för det nu.

    Ha det bra/ kramar.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar spår efter dig