måndag 19 oktober 2009

Kreativa bokdrömmar

När man inte längre kan njuta av växtligheten ute och vintervilan knackar på, då är det bra att kunna bläddra och drömma i alla de underbara trädgårdsböcker som finns.
Stora boken om pelargoner väcker ha begär, Tasha Tudors underbara bok trädgård kan man aldrig se sig mätt i.
Listan på böcker kan göras hur lång som helst. Så vintern är räddad alla planer som smids , det och det ska jag göra (inte mycket blir gjort) men det spelar ingen roll att drömma är också kreativt!

2 kommentarer:

  1. Vinter och trädgårdsböcker här liksom samman. Prövde se om Cpris( nätbokhandeln här) hade Tascha Tudors Trädgårdsbok, och det har dom, men bara på engleska, suck, hade gärna haft den på svenska, men tack för tipset, det blir en prima julklapp jag kan önska mig av pappa :)Hade inte hört om den men ett snabbt sök gav den många fina recentioner. Tänker det är boken som passar perfekt i mellandagarnas soffakrok.

    SvaraRadera
  2. Jag är galen i trädgårdsböcker!!! Och jag är så glad när jag hittade Tasha Tudors Trädgårdsbok på Loppis/Antikmässa. Den var visserligen på engelska men den kostade bara 100 kr och då slog jag till direkt!!! Folk undrar vad jag ska med alla trädg.böcker till, men herregud, alltid hittar man något nytt och om inte annat så kan man njuta av allt det vackra.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar spår efter dig