tisdag 20 oktober 2009

Nu är trappan höstfixad

Nu när hösten är här och alla sommarblommor som skall övervintras är inplockade i förrådet, då känns det tomt på trappan.

Mossa från skogen, några pumpor, ljus och en kvist av ek , så är hallowen fixad.

I krukan nedanför trappan står en kruka med en växt med vita och rosa bär, jag frågade på "mästers" om de är fleråriga, jepp sa Anna i Skåne.
Nu bor ju inte jag där så vi får väl se hur länge den vill vara med här ho oss.
Men som Anna sa, silvertrasslet dör vackert! alltid nått att se framemot!

1 kommentar:

  1. Vad tjusigt det blev! Man behöver inte köpa en massa pynt och växter - man har ju tillgång till en alldeles gratis handelsträdgård i naturen. Jättefint, jag måste också ta mig i kragen och fixa till något.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar spår efter dig